For å redigere en sjekkliste gå inn på sjekklisten og trykk på tannhjulet øverst til høyre.

Du kan nå redigere og fylle inn interne referanser med mer og endre på og legge til egne sjekklistepunkter.

For å planlegge gjennomføringer av sjekklisten, velg gjentakelse under «planlegging». Her kan du legge til intervall, som årlig, ukentlig osv, eller velge «startes manuelt». Alle sjekklister må ha et intervall eller settes på «startes manuelt» for å kunne gjennomføres.

Dersom du legger til startdato og intervall, vil sjekklisten legge seg på forsiden i aktivitetskalenderen som en snarvei, og kan startes direkte herfra.

Dersom du ønsker samme sjekkliste for flere avdelinger, kan du gjøre dette under «Tilhørighet». Her kan du i nedtrekksmenyen velge «hele virksomheten» eller «valgte avdelinger».

Du har mulighet for å lagre sjekklisten som en kladd. Da vil opprinnelig sjekkliste være tilgjengelig for alle og du kan publisere kladden når den er ferdig.

Når du publiserer en sjekkliste kan du velge å lage ny versjon, versjonene finner du til høyre i arkfanene under «endringslogg».

Fikk du svar på det du lurte på?

pmsadmin

Stengt for kommentering